Rendszertelen

by - 13:41

Két éve- áprilisban, akciósan, részben munkatársak rábeszélésére/lelkesedése miatt- vettem egy kikki.K-határidőnaplót, ami még így is nagyon drága volt, és tudtam, hogy az elmúlt 3-4 év összes határidőnaplója ugyanúgy kihasználatlanul porosodott a különböző fiókokban. Éés... valamiért működött. Szép volt, kézre esett a beosztás, használtam, imádtam, és a matricás/motivációs rendszeremet is itt raktam össze.
Tavaly szintet akartam lépni, és a karácsonyra kapott mini-filofaxban próbáltam először gyári, aztán szabadon rajzolt/szerkesztett lapokkal, heti beosztással hozni ugyanezt a jó eredményt, de nem volt az igazi, túl kicsi, túl zsúfolt, nem annyira szép, nem annyira profi...
Idén már van egy eggyel nagyobb filofaxom is, de egyelőre a káosz nőtt, és nem csökkent. A nagy tele van random listákkal (amiket szeretek, de tényleg nagyon összevissza és követhetetlen), a kicsiben a heti programokat/teendőket próbálom vezetni, de egyre jobban csúszok vele, és mostanra jött el az a pont, hogy futok magam után, és már ide is csak utólag kerül be bármi.
Szerettem ezzel foglalkozni, de mostanában kevesebb időt fordítok rá, és nem is nagyon látom az irányt. A jövő hét egy nagyrészt itthon töltött szabadság lesz, akkor majd nekiugrok a netnek, és átgondolom, mit akarok vagy tudok kihozni belőle, mire lenne szükségem ahhoz, hogy hozzáadott értéke is legyen, ne csak egy félig-meddig kényszerből végzett adminisztráció...

You May Also Like

0 megjegyzés