Pause

by - 4:54


Kezdenek felpörögni a hétköznapok- újraindult a félév, az eredeti (=3 hónappal ezelőtti) csapatunk alaposan át lett variálva (plusz két ember, aztán mínusz három, aztán plusz egy, és a projektmenedzserünk is cserélődött), és elég kaotikusan, de meglettek a feladatok is, végre megint van valami látványosabb, amit csinálhatok, ennyi elég is a boldogsághoz... Lassan közeledik a próbaidős projekt bemutatásának az időpontja is, de az is szépen kezd összeállni, még nem százas, de a héten már tesztelhető lett, és nagyon büszke vagyok rá :)
Meg arra is, hogy a négy napból kétszer is biciklivel mentem dolgozni (a második alkalommal egyszerre indultam az irodától hazafelé azzal a busszal, amivel egyébként jöttem volna, és jó volt látni, hogy a dugó miatt mennyivel beelőztem), pont kényelmes távolság, bár nagyon jó lenne, ha végig lenne bicikliút (a Mészáros utcán már a járdán szoktam menni, de nem veszélytelen, múltkor konkrétan egy helyben állva vártam, hogy a buszmegállóban kavargó tömeg elrendeződjön, amikor egy nő oda se nézve belémgyalogolt).
A mai nap viszont egyértelműen a lustálkodásé: fél 12-kor keltünk, palacsintát reggeliztünk, végre utolértem magam a filofaxommal (az utolsó naptárlapok márciusiak voltak benne...), ezen kívül csak sorozatnézés és esetleg egy délutáni fagyizás van tervbe véve, aztán úgyis nagy levegő és holnap reggel irány Debrecen.

You May Also Like

0 megjegyzés