Getting better every day

by - 11:47


Meglepő, de a hónapok óta húzódó életmódváltós nyűglődésemben egy Ikea-bevásárlás segített a legtöbbet (jó, meg a tudat, hogy nemsoká *tényleg* nyár lesz és rövidnadrágok)...
Még csak annyira durva se volt, csak egy műanyag vizesüveget és egy bento boxot szereztem, de ez ahhoz vezetett, hogy hétköznapokon is rendesen iszok vizet (jó, lehet, hogy a korábbi 4l nincs meg, de 3 körül simán), és a négyből három munkanapon vittem az ebédemet, sok zöldséggel és sokkal nagyobb lelkesedéssel, mint eddig. Még epret is szereztem snacknek, amitől igazán tavasz lesz a tavasz...
Sajnos ezzel párhuzamosan a munkám most nem annyira okés, se feladatilag se egyébként, de még reménykedek benne, hogy ez csak a félévkezdős döcögős időszak, és jobban összeáll majd... még van rá pár hete, és ha marad ilyen meh, akkor gondolkodok majd egy kicsit a hosszú távú irányon. Nem tudom eldönteni, hogy a körülményekkel van gond, vagy egyszerűen csak én vagyok magammal nonstop elégedetlen, szépen megakadályozva, hogy sikerélményeim legyenek és/vagy rendesen tudjak együtt dolgozni másokkal.

You May Also Like

0 megjegyzés