Classic weekly

by - 4:11


... csak mert egyrészt most valamiért megint szeretnék blogot írni, másrészt történnek is jó dolgok, harmadrészt pedig mert csinálom szorgalmasan a heti összeállításokat (csak nem kerülnek ki sehová... )


Az egészséges életmód még él és virul (jó, olyan 80-20 arányban, mert a szerdai kvízeken egy sört engedélyeztem magamnak, meg néha becsúszik egy kis Pringles...), szinte mindennap epret eszek étcsokival nap közben (és fogok is, amíg csak tudok, most épp nem úgy tűnik, hogy bármikor is megunnám), és a négy munkanapból háromra vittem az ebédet itthonról, úgyhogy a negyediken megérdemeltem a szünetet (és életemben először ettem máglyarakást, meglepően ízlett), pénteken pedig szabin voltam, sokáigalvással, Karaván-ebéddel, délután biciklizéssel, kb. mintha dupla szombatom lett volna...
Edzőteremben csak egyszer voltam (kedden, munka előtt, ami még mindig elég klassz időzítés, főleg, ha tényleg fel tudok kelni 7-kor), de szerencsére egyre jobban bírom a tavaly nyári hosszúságú biciklizéseket, és tegnap a zumbavideókat is leporoltam, este pedig padonsörözés után BelFeszt, rendes fesztiválfeeling tömeggel és jó koncerttel (nem ez volt az első Irie Maffiám, de ez volt az első olyan, hogy nem csak úgy odakeveredtem pár dalra, hanem az elejétől a végéig maradtam, és nagyon tetszett).

You May Also Like

0 megjegyzés