Hey, I'm back

by - 1:45

Már nagyon sokszor gondoltam arra, hogy a pár hónapos szünet után újrakezdem a blogolást, de mindig le is beszéltem magam róla... a megújult wordpress-es Kamicity annyira nem jött be, és szerettem volna egy teljesen tiszta lappal indítani, de nem voltam elég motivált ahhoz, hogy ezt össze is rakjam. Na de most... :)
Az, hogy mennyi minden történt azóta, hogy abbahagytam, nézőpont kérdése... a hétköznapjaim szupernyugisak és kiegyensúlyozottak, néha fegyelmezetten végigdolgozósak, néha takaróba burkolózva Gilmore Girls-nézősek, a lényeg, hogy most éppen az a kivételes időszak van, hogy ezt nagyrészt csak a saját elhatározásom befolyásolja.
Mondhatnám, hogy a HR-es felmondással megszűnt minden stressz, de nem így működök, szóval... megszűnt egy csomó stressz, amit teljesen jól tudok helyettesíteni ("Mikor lesz már munkám?", "Miből lesz pénzünk pár hónap múlva?", "Tényleg ezt akarom csinálni?", "Eleget tudok már ahhoz, hogy tényleg élesben elkezdjek dolgozni?"). Pedig ha szétaggódom magam, akkor se lesz előbb sitebuilder állásom, és akkor se fogom tudni varázslatosan átugrani az első pár hetet/hónapot teljesen kezdőként, ami ijesztő és nehéz lesz, de ami kell ahhoz, hogy egyáltalán elkezdhessem kideríteni, jó-e az új út, amit választottam.
Mert, ha egy mondattal össze akarom foglalni a saját 2016-omat, akkor az ez lenne: "Végre váltottam, felmondtam, belevetettem magam a kódolásba, és most ezen a területen keresek állást". Ez az, amit már legalább két éve csak tervezek és halogatok, és ez az, ami július közepe óta történik. Mostanra van egy alaptudásom, kb. 6 referenciaoldalam/demo projektem, IT-s önéletrajzom, és nemsoká elkészül a portfólió-oldalam is... szóval, itt tartok most. Folyt.köv. :)

You May Also Like

0 megjegyzés