Téli álom

by - 14:25


Hát... ez a blog-újrakezdés nem pont úgy sikerült, ahogy terveztem.
Jó, beszippantott az új munkahelyes-túlélős első pár hét (és még mindig nem telt le a próbaidőm se, szóval még mindig nem telt el túl sok idő, mióta ott vagyok), szóval semmi extrát nem csináltam amúgy se, de azért már szeretnék visszaállni sok mindenre, és a blogírás is ezek közé tartozik. Nagyon sajnáltam, hogy a szerdai VKP-"Szeretem a munkám"-témáról is lecsúsztam, pedig... most végre tényleg szeretem. Persze, nem minden tökéletes, iszonyú bizonytalan vagyok még, de ha egyvalamit tudok, az az, hogy amit most csinálok, ezerszer nekem valóbb, mint a korábbi terület. És ez egy szuper felismerés volt :) Összegezve, a munka vegyes, de inkább pozitív, egyébként viszont elég ijesztő dolgok történnek, balesetek, betegségek, csak kapkodom a fejem, és próbálok összeszorított foggal haladni tovább.

You May Also Like

0 megjegyzés