Évösszegző

by - 6:38


Itt és itt is láttam ezt a kérdéssort (mondjuk amíg nem kezdtem el a kitöltését, fel se tűnt, hogy ennyire hosszú...), és bár offline már tegnap összeraktam egy alaposabb 2016-értékelést, a blogra is jól jön egy összefoglalás :)

1. Mi olyat tettél 2016-ban, amit eddig még soha?
Fizetésemelést kértem. Felmondtam. Kódolni tanultam, referenciaoldalakat és portfóliót csináltam. Kipróbáltam a kocsmakvízt (és ráfüggtem, szerencsére a csapat többi részével együtt :)

2. Betartottad az újévi fogadalmaidat? Fogsz valamit 2017-re megfogadni? 
Ha nem is konkrét újévi fogadalomként, de biztos, hogy megígértem magamnak a munkaterület-váltást... nem gondoltam volna, hogy bele merek vágni élesben is, de egyelőre örülök, hogy megtettem. Ezen kívül az egészségesebb életmód kapcsán voltak még terveim, ami megint elég hullámzóan lett megvalósítva: kevesebb a rendszer és az önfegyelem, mint szeretném, de sokkal kevesebb édességet eszek, fixen tej nélkül iszom a kávét, végre kipróbáltam a chiapudingot, le tudtam futni egyben 2 km-t, és rengeteget mozogtam tavasztól őszig.
Fogadalmat most sem szeretnék, csak összefoglalva annyit, hogy kevésbé fogok sodródni, aktívan teszek azért, amit szeretnék, tartozzon ez bármelyik területhez. 2016-ban, bár léptem előre ebben, azért még majdnem mindig a körülményekhez alkalmazkodtam, vesztegettem az időmet, kivártam, kudarckerültem, és ha ezt abbahagynám, sokkal többet tudnék elérni.

3. Született valakinek gyereke a környezetedben? 
Volt egyetemi évfolyamtársaknak biztos (de csak facebookon láttam).

4. Halt meg valaki, aki közel állt hozzád?
Szerencsére nem.

5. Milyen országban jártál 2016-ban?
Csak Magyarországon (végre voltam Győrben!), most még a szokásos bécsi karácsonyi vásár is kimaradt, de jövőre nagy terveim vannak ilyen szempontból :)

6. Mit szeretnél 2017-ben, ami hiányzott 2016-ban?
Olyan munkát, amit szeretek, és ahol elismernek. Egy szép albérletet. Utazásokat.

7. Melyik 2016-os dátum marad örökre az emlékezetedben? 
Július 13, amikor szabad lettem, december 13., "az" állásinterjú, és december 21., amikor megkaptam az álommunkát. Igen, ez ilyen munka-központú év volt.

8. Mi volt a legnagyobb sikered 2016-ban?
Túllépve a munka-témakörön, a lefutott minimaraton-váltó és a kocsmakvíz-elődöntőbe jutás.

9. Mi volt a legnagyobb kudarcod?
Egyrészt az, hogy az életmódomat még mindig nem sikerült annyira rendberakni, mint szeretném, másrészt az eredeti munkahelyemen az első fél év tele volt kudarccal (de összességében klassz dolgokhoz vezetett, kellett az igazságtalan+negatív visszajelzés, a sikertelen álláskeresés és a sikertelen fizetésemelés-kör is ahhoz, hogy végre tovább tudjak lépni).

10. Volt komoly betegséged vagy sérülésed?
Januárban és februárban összesen majdnem három hétig voltam beteg, ebből a második egy olyan durva influenza volt, amilyet még soha nem kaptam el, de összességében még ezzel együtt is szerencsém volt ilyen szempontból.

11. Mi volt a legjobb dolog, amit vásároltál? 
A napszemüvegem! Életmentő volt, de tényleg (és folyamatosan hordtam egész tavasszal-nyáron-ősszel). Ami nem ennyire szükséges, de nagyon szeretem: a Sleek szájfényem (....matt szájfényem?), ami végre tényleg nagyon sötét, és meghatározta a stílusomat egész ősszel.

12. Mire ment el a legtöbb pénzed? 
Étcsokira? Jó, valószínűleg összességében kajára. A két legdrágább tárgy, amit vettem, a telefonom és a futócipőm.

13. Tavaly ilyenkorhoz képest...
...boldogabb vagy szomorúbb vagy? 
Boldogabb, egyértelműen, bár kicsit megviseltebb is.
... híztál vagy fogytál?
Híztam. Azt hiszem. Nagy vonalakban ugyanott, 1-2 kiló különbséggel.
...gazdagabb vagy szegényebb vagy?
Szegényebb- ezzel jár a fél év munkanélküliség &önmegvalósítás, de azért annyira nem rossz a helyzet.

14. Mit szerettél volna többet csinálni?
Futni, jó filmeket és könyveket találni, utazni.

15. Miből lett volna jobb kevesebbet csinálni?
Stressz, aggódás, édességevés.

16. Mi az, amitől nagyon-nagyon izgatott lettél? 
Minden sitebuildhez/kódoláshoz kapcsolódó esemény az év második felében (projektek, interjúk...)

17. Hogy töltötted a karácsonyt?
24.-én B.-vel kettesben szenteste (ez volt a kedvenc részem), sok steakkel és pezsgővel, 25.-én és 26.-án családi vacsorák.

18. Estél szerelembe 2016-ban?
Nem, csak szerelmes voltam ugyanabba, mint eddig.

19. Volt egyéjszakás kalandod?
Nem az én műfajom.

20. Mi volt a kedvenc Tv műsorod 2016-ban?
Ha sorozat, Gotham, ha nem-sorozat, Graham Norton Show.

21. Mi volt a legjobb könyv, amit idén olvastál?
Hmmm... nem volt senki, akit idén fedeztem volna fel, szóval valószínűleg Rainbow Rowell és Neil Gaiman újraolvasott könyvei.

22. Ki volt a legnagyobb zenei felfedezetted idén?
Hmmm... a szokásos zenéimet hallgattam sokat, a két meglepő újdonság a Frank-filmzene és a Hamilton.

23. Mi az, amit kértél és meg is kaptad? 
Új filofax.

24. Mi az, amit kértél, de nem kaptad meg?
Fizetésemelés.

25. Mi volt a kedvenc 2016-os filmed?
Az Ex Machina, a Frank (egyik sem 2016-os, de most láttam) és az Eddie the Eagle.

26. Hány éves lettél idén és mit csináltál a szülinapodon?
27, régen volt, de az biztos, hogy tortát ettem reggelire, és vettem egy csomó körömlakkot.

27. Mi az az egy dolog, amitől sokkal jobb lett volna az éved?
Ha az első fele nem olyan kikészítő munka szempontjából.

28. Hogy írnád le az öltözködési stílusodat ebben az évben?
Egyre inkább elmozdul a minimalista fekete-fehér irányba(viszont idén fedeztem fel igazán az élénk rúzsokat). Így, hogy nincs már munkahelyi dress code, kicsit elvesztem, de januártól újratervezés...

29. Mi segített józannak maradni?
Az, hogy legalább egy kicsit visszavettem az aggódásból.

30. Melyik ismert ember jött be idén a legjobban (mint pasi/csaj)?
James McAvoy.

31. Ki hiányzott a legjobban?
Családtagok, akikkel korábban szorosabb volt a kapcsolat, és a kedvenc munkatársaim, amikor már nem voltak a munkatársaim.

You May Also Like

0 megjegyzés