Speed up

by - 7:38


Hétfőn megint elkapott a Nagy Elhatározás- még se Mikulás, se karácsonyi nagy sütizések, és máris többet mutat a mérleg (amibe végre szereztem elemet két hónap halogatás után...), mint szeretném.
Ennyire nincs értelme annak, amit csinálok? Mert azért odafigyeltem,
- többnyire egészséges dolgokat eszek - nagyjából, de mostanában jóval kevesebb a gyümölcs/zöldség és több az édesség, mint ideális lenne
- rendszeresen mozgok- jó, ez lényegesen könnyebb volt nyáron a futással meg végtelen biciklizésekkel, de azért heti 2-3* fél óra kardió maradt
- nincsenek nagy elcsúszások- na igen, csak mindennapos apróságok...

Összességében, ha mondjuk az elmúlt 1-2 évet nézzük, akkor a "nem rossz" az a címke, amit életmód szempontjából rá lehetne aggatni. Alapvetően van rendszer, sok kis lépés a jó irányba: megszerettem a 85%-os csokit, a salátát, a cukor+tej nélküli kávét, a bogyós gyümölcsöket és a futást; de semmi látványos változás. Nem utálom, ahogy kinézek (soha többet nem vagyok hajlandó annyira rosszul érezni magam, mint tizenévesen), de nem is vagyok kimondottan elégedett. Nagyjából semleges, a külsőm nem zavar vagy akadályoz, de nem is tetszik kimondottan az, amit a tükörben látok (pár kivételesen előnyös ruhát leszámítva). Ennyi energiabefektetéssel ez az eredmény.

Most viszont nagyon kíváncsi vagyok, hogy ha növelem a fordulatszámot, és a fontossági sorrendben újra előrébb hozom az életmód-témát, akkor mit tudok kihozni magamból. Mi lenne, ha az eddigi olyan 30%-os erőfeszítés-skálán előrébb lépnék? Mi lenne, ha, ameddig csak bírom, visszaállnék egy szigorúbb étrendre és a heti min. 2 edzőteremre? Mi lenne, ha fejben eldönteném, hogy ez elég fontos ahhoz, hogy többet tegyek érte? Ha több mozgás és jobb kaják miatt több lendületem lenne, ha megint sikerülne beépítenem a hétköznapokba olyan dolgokat, amik velem maradnak, és amik jobbá teszik?

You May Also Like

0 megjegyzés